- Et kraftfullt verktøy for refleksjon og kompetanseheving
Hva får du med "Til månen på 1-2-3"?
Spennende digital plattform med kapittelinndeling og mulighet for å skrive notater og opprette/dele refleksjoner.
Verktøy for samtaler om ulike temaer som tilvenning, tilknytning, barnesyn, barns medvirkning, makt, foreldresamarbeid, FNs barnekonvensjon, verdigrunnlaget i rammeplanen, barnehagen som lærende organisasjon, samfunnstrukturer med mer.
Ekte eksempler (56 min) med autentiske barn, foreldre og ansatte fra barnehager i Norge og Danmark til situasjonsanalyser og individuell veiledning.
Hvorfor velge «Til månen på 1-2-3»?
Forskningsbasert:
Bygger på nyere forskning med to akademiske ekspertkilder.
Autentisk:
Et uavhengig prosjekt som har tatt på seg et samfunnsansvar i å stille spørsmål, opplyse, gi innsikt og utfordre etablerte holdninger på vegne av våre yngste borgere.
Utfordrer:
Inneholder ærlige refleksjoner fra ansatte som evner å være kritisk til egen praksis med øye for utvikling.
Løfter barneperspektivet og barns stemme: Stiller spørsmål ved barns rettigheter og ulike måter å kommunisere på.
Til bruk i barnehager
Kr 1000,- ekskl. mva (faktura).
Gyldig lisens i ett år.
Gjelder intern bruk for ansatte og på foreldremøter.
NB. Prisen gjelder per barnehage. For felles bruk i enhet med flere barnehager, vennligst bestill lisens for samtlige barnehager.
Til bruk i VGS
Kr 2000,- ekskl. mva (faktura).
Lisensen er gyldig i 12 md. og gjelder intern bruk for alle elever og lærere tilknyttet ett utdanningsprogram.
Til bruk i UH - sektor
Kr 5000,- ekskl. mva (faktura)
Lisensen er gyldig i 12 md. og gjelder intern bruk for alle studenter og lærere tilknyttet ett studieprogram. Kan også benyttes i Rekomp arbeid dersom barnehagene som deltar har gyldig lisens.
Til Rekomp
Vi tilpasser avtaler etter behov.
Til annen bruk
Vi tilpasser avtaler etter behov.
Hvorfor lisens?
Når en institusjon bruker et opphavsrettslig beskyttet verk – som en film – krever det en gyldig lisens i henhold til åndsverkloven.
Dersom en institusjon arrangerer fellesvisning eller deler tilgang med andre enheter uten lisens, og deretter benytter verket som grunnlag for diskusjon eller kompetanseutvikling, anses dette som ulovlig offentlig fremføring. Det samme gjelder ved felles bruk på tvers av barnehager uten at hver enhet er lisensiert.
Slike omgåelser undergraver opphaverens rettigheter og kan føre til økonomisk tap for rettighetshaveren.
Takk for at du respekterer lovverket og støtter skaperne.